Reitenberger Spa Medical Recenzie
-
Personál
97% -
Čistota
98% -
Vybavenie
96% -
Komfort
94% -
Pomer cena/kvalita
91%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
- rodina s malými deťmi
Zoradiť podľa:
Ukázať :
Anonym
starší pár, 22.4.2024
Jihočeský kraj
děkujeme za Vaši krásnou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Josef Filip
iná skupina, 3.4.2024
Ústecký kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste z větší části nebyl s našimi službami spokojen. Děkujeme za pochvalu personálu, ta nás těší. Prostory jídelny jsou bohužel omezené. Máme tak na výběr dvě varianty. Buď necháme hosty, aby si mohli přijít na jídlo v rámci vymezeného času kdy budou chtít - pak ale musíme zajistit, aby si všichni měli kam sednou. Druhá varianta je, že hosty rozdělíme na dvě skupiny, kdy každá bude mít přidělený čas na stravování. Pak bychom mohli odebrat některé stoly a prostor provzdušnit. Ani jedna varianta není ideální a každá má své mouchy. Za nás je ale lepší první varianta, která s sebou nese - v případě vyšší obsazenosti - právě Vámi zmíněné negativum ve formě stísněného prostoru. Do budoucna plánujeme přesunutí části stravování i do jiných prostor, tak snad to tuto situaci vyřeší.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
2.4.2024
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
2.4.2024
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaše hodnocení. Moc nás těší, že jste měli u nás skvělý pobyt. V jídelně nemáme klimatizaci. Je tam odvětrávání, které se zapíná během letních měsíců a také před a po stravování, aby se v prostorách jídelny vyměnil vzduch. Je tedy chybou, pokud bylo zapnuté v tomto období během podávání jídel. Dáme si na to pozor a děkujeme za upozornění.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
František Dvořáček
starší pár, 31.3.2024
Moravskoslezský kraj
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Jsme rádi, že služby splnily Vaše očekávání a plánujete je znovu využít. Za chybějící maso na večeři se omlouváme. Snažíme se vždy odhadnout, jaké množství jednotlivých druhů masa (resp. jídla) bude potřeba připravit. Stane se, že některá masa (jídla) nám během večera dojdou. Zpravidla pak bývají nahrazena jiným druhem masa. Možnost parkování před budovou je bohužel kvůli nízkému počtu míst omezená, proto doporuči ji si co nejdřív dopředu zamluvit.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Ingrid Němečková
jednotlivec, 21.3.2024
Hl.m.Praha
jsme rádi, že jste si pro svůj lázeňský pobyt vybrala právě náš resort. Děkujeme za krásné hodnocení, jsme potěšeni, že se Vám u nás líbilo a pobyt splnil očekávání. Budeme rádi, když se k nám opět vrátíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 13.3.2024
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu a wellness. Jsme také rádi, že Vám u nás chutnalo. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Ing. Jan Malík
skupina priateľov, 12.3.2024
Plzeňský kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Jana Kotoučová
starší pár, 11.3.2024
Ústecký kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu a kuchyně. Jsme i rádi za Vaše doporučení.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Zdeňka Straková
jednotlivec, 9.3.2024
Plzeňský kraj
děkujeme za Vaše krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste nás navštívila a byla s pobytem spokojena. Těší nás, že se k nám plánujete vrátit. Budeme se těšit na Vaši budoucí návštěvu.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 5.3.2024
Hl.m.Praha
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Jsme moc rádi, že jste u nás byli spokojeni. Děkujeme i za Vaše podněty, kterými se budeme dále zabývat. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 4.3.2024
Plzeňský kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byli s pobytem spokojení. Na polévky si dáme pozor a snad to příště bude na 5* :)
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
iná skupina, 4.3.2024
Ústecký kraj
(bez písomného ohodnotenia)
Anonym
27.2.2024
Hl.m.Praha
jsme moc rádi, že jste u nás byla spokojená. Děkujeme též za doporučení, čehož si velice vážíme. Těsí nás, že nás plánujete znovu navštívit. Budeme se na Vás těšit.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Bohumil Dolejsi
starší pár, 26.2.2024
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaši návštěvu. Jsme moc rádi, že se Vám u nás líbilo a byl jste s pobytem spokojený. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Blanka Bartošová
19.2.2024
Hl.m.Praha
(bez písomného ohodnotenia)
Milana Vanišová
jednotlivec, 13.2.2024
Hl.m.Praha
děkujeme za Váš pobyt i Vaši hezkou recenzi. Jsme moc rádi, že se Vám i Vaší mamince u nás líbilo. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 12.2.2024
Ústecký kraj
mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Jsme rádi alespoň za pochvalu většiny personálu.
Těžko se mi odpovídá na některé Vaše stížnosti, jelikož jsou formulovány velice obecně (viz např. „nabízené vyžití a služby“, nebo formulace „pokud fungují sauny a procedury, tak i vzhledem k věku ubytovaných je to velký nedostatek“, tak tady bohužel nerozumím, co je nám vytýkáno).
Za nepříjemnou obsluhu v Cafe Baru se omlouvám, to se stávat nesmí. S kolegou tuto situaci probereme, aby se neopakovala.
Kávu si po snídani můžete dát v našem Cafe Baru, který má otevřeno od 11:30 do 22 hodin. Mimo to je na každém pokoji minibar s řadou nápojů a v neposlední řadě je možné si na recepci zakoupit vodu, kdy recepce je hostům k dispozici nonstop.
Z požárně bezpečnostních důvodů jsem se rozhodli, že na pokoje nebudeme dávat rychlovarnou konvici. V případě zájmu si však hosté mohou objednat pokoj kategorie Superior, kde máme kapslové kávovary, ve kterých je možné si připravit kávu i čaj.
V rámci stravování nikde neuvádíme, že by nápoje byly zahrnuty v ceně za pobyt. All inklusive nabídku (ať už v jakékoliv podobě) nenabízíme.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 12.2.2024
Hl.m.Praha
jsme rádi, že jste si vybrali náš resort pro svůj lázeňský pobyt. Těší nás, že jste s našimi službami byli spokojeni. Rádi Vás u nás zase přivítáme.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
starší pár, 9.2.2024
Ústecký kraj
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Moc nás těší, že jste u nás byli spokojení a že se k nám plánujete vrátit. Budeme se těšit na Vaši příští návštěvu.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer