Reitenberger Spa Medical Recenze
-
Personál
97% -
Čistota
98% -
Vybavení
96% -
Pohodlí
94% -
Poměr cena/kvalita
91%
Zobrazit recenze, které napsal:
- rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:
Lenka
dospělý pár, 25.9.2022
Hl.m.Praha
Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger
Anonym
jednotlivec, 22.3.2022
Hl.m.Praha
Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger
Ljuba Poutnikova
skupina přátel, 30.10.2023
Hl.m.Praha
mrzí nás Vaše zkušenost s naším zařízením. Bohužel nemohu lépe regovat na Vaše hodnocení, protože je velice obecné a neuvádí žádné konkrétní nedostatky. Jsem přesvědčen, že služby, které u nás poskytujeme, jsou minimálně na úrovni 4* hotelů a v tomto mě i utvrzují recenze od ostatních hostů. Byl bych moc rád, pokud byste mi na můj email mohla uvést konkrétní nedostatky, kterými - dle Vás - neodpovídáme 4* standardu ([email protected]), abychom s nimi mohli do budoucna pracovat.
Vzhledem k převážnému složení naší klientely jsou našimi hlavními komunikačními jazyky čeština a němčina, anglicky se ale na základní úrovni na recepci domluvíme. Fungování internetu nemohu posoudit. K výpadkům / zpomalení může dojít, většinou se ale jedná pouze o krátkodobý stav. Žádné další stížnosti na internet jsme v období Vašeho pobytu nezaznamenali.
Děkuji, s pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
jednotlivec, 12.2.2020
Čeština
(bez textového hodnocení)
Josef Filip
ostatní, 3.4.2024
Ústecký kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste z větší části nebyl s našimi službami spokojen. Děkujeme za pochvalu personálu, ta nás těší. Prostory jídelny jsou bohužel omezené. Máme tak na výběr dvě varianty. Buď necháme hosty, aby si mohli přijít na jídlo v rámci vymezeného času kdy budou chtít - pak ale musíme zajistit, aby si všichni měli kam sednou. Druhá varianta je, že hosty rozdělíme na dvě skupiny, kdy každá bude mít přidělený čas na stravování. Pak bychom mohli odebrat některé stoly a prostor provzdušnit. Ani jedna varianta není ideální a každá má své mouchy. Za nás je ale lepší první varianta, která s sebou nese - v případě vyšší obsazenosti - právě Vámi zmíněné negativum ve formě stísněného prostoru. Do budoucna plánujeme přesunutí části stravování i do jiných prostor, tak snad to tuto situaci vyřeší.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
jednotlivec, 23.9.2022
Hl.m.Praha
Kolektiv Reitenberger Spa Medical
Anonym
jednotlivec, 22.8.2022
Hl.m.Praha
ředitel hotelu
Miroslav Kubec
MILOSLAV SOVA
jednotlivec, 20.7.2021
Plzeňský kraj
děkujeme Vám za hodnocení. Při žádosti o výměnu pokoje nabízíme možnosti, které v dané chvíli, na základě obsazenosti, máme. Pokud se Vám nelíbil ani nabídnutý náhradní pokoj, je nám to líto. Doufáme, že jste si pobyt u nás i přes to užili.
Jana Kozáková
Vedoucí recepce
Anonym
jednotlivec, 11.7.2021
Hl.m.Praha
Anonym
jednotlivec, 30.8.2019
Čeština
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 9.8.2022
Hl.m.Praha
Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger
Oldřich Bohata
jednotlivec, 22.6.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
dospělý pár, 12.2.2024
Ústecký kraj
mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Jsme rádi alespoň za pochvalu většiny personálu.
Těžko se mi odpovídá na některé Vaše stížnosti, jelikož jsou formulovány velice obecně (viz např. „nabízené vyžití a služby“, nebo formulace „pokud fungují sauny a procedury, tak i vzhledem k věku ubytovaných je to velký nedostatek“, tak tady bohužel nerozumím, co je nám vytýkáno).
Za nepříjemnou obsluhu v Cafe Baru se omlouvám, to se stávat nesmí. S kolegou tuto situaci probereme, aby se neopakovala.
Kávu si po snídani můžete dát v našem Cafe Baru, který má otevřeno od 11:30 do 22 hodin. Mimo to je na každém pokoji minibar s řadou nápojů a v neposlední řadě je možné si na recepci zakoupit vodu, kdy recepce je hostům k dispozici nonstop.
Z požárně bezpečnostních důvodů jsem se rozhodli, že na pokoje nebudeme dávat rychlovarnou konvici. V případě zájmu si však hosté mohou objednat pokoj kategorie Superior, kde máme kapslové kávovary, ve kterých je možné si připravit kávu i čaj.
V rámci stravování nikde neuvádíme, že by nápoje byly zahrnuty v ceně za pobyt. All inklusive nabídku (ať už v jakékoliv podobě) nenabízíme.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
skupina přátel, 8.10.2023
Plzeňský kraj
děkujeme za Vaši recenzi. Těší nás, že jste byli spokojeni s procedurami. Na druhou stranu nás mrzí hodnocení gastronomie. Budeme se tím interně dále zabývat.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
jednotlivec, 28.11.2022
Hl.m.Praha
Mirek Kubec
ředitel hotelu
Anonym
jednotlivec, 14.8.2022
Hl.m.Praha
Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger
Anonym
jednotlivec, 7.7.2022
Moravskoslezský kraj
(bez textového hodnocení)
Anonym
ostatní, 17.1.2022
Moravskoslezský kraj
(bez textového hodnocení)
Milada
dospělý pár, 13.10.2021
Moravskoslezský kraj
MIROSLAV KUBEC
generální ředitel
Dimitrij Čupak
jednotlivec, 25.11.2019
Čeština