+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Reitenberger Spa Medical Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 542 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    94%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Lenka

dospělý pár, 25.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
40 %
  • Poloha hotelu hned u kolonády. Prostorné pokoje s velikou koupelnou.

  • Bufety zatím nejhorší, co jsme kdy zažili. Restaurace/úroveň stolování připomínající závodní jídelnu. Pokoje standard dosti jeté (sešlapaný koberec, špína na stěnách, mastná nečistota na obkladech kolem WC (pokoj č. 304). Procedury nás neokouzlili (částečná masáž 15 min. místo 20 min. Koktejly v baru za 130 Kč bez alkoholu (Mojito, Cuba libre). V hotelu je značná převaha německé starší klientely. Připadáte si tam jako v německém sanatoriu. Striktní přidělení místa u stolu. Pokud jste na kratší dovolené (3 noci) bylo by vhodné mít více soukromí u jídla. Jídelna je obrovská, takže vyhrazení míst pro takové klienty by byla určitě možná. Tento hotel nedoporučuji.

Personál
4
Služby
4
Čistota
4
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den vážená paní Lenko, velmi děkuji za Vaše hodnocení i komentář. Velmi mne mrzí, že jste byl takto nespokojení. V každém případě budeme s Vašimi komentáři pracovat. Věřím že i přesto najdete cestu k nám zpět.

Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger

Anonym

jednotlivec, 22.3.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Špinavé koberce, hmyz, kavárna ani hotel nezajistí noviny

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den Vážený hoste, velice mne mrzí, že se nám nepodařilo naplnit Vaše očekávání, je škoda, že jste ihned nekontaktoval někoho z vedení. Určitě ale děkuji za Vaše hodnocení, jen tak se nám daří zlepšovat naše služby.

Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger

Ljuba Poutnikova

skupina přátel, 30.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
56 %
  • sklamani s 4 * hotelu. Sluzby neodpovidaji 4* standardu. Anglictina problem na recepci. SPA sluzby neopovidaji standardu

  • okoli a prochazky

  • Internet nefugoval dobre v pokojich nahoze.

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Poutniková,

mrzí nás Vaše zkušenost s naším zařízením. Bohužel nemohu lépe regovat na Vaše hodnocení, protože je velice obecné a neuvádí žádné konkrétní nedostatky. Jsem přesvědčen, že služby, které u nás poskytujeme, jsou minimálně na úrovni 4* hotelů a v tomto mě i utvrzují recenze od ostatních hostů. Byl bych moc rád, pokud byste mi na můj email mohla uvést konkrétní nedostatky, kterými - dle Vás - neodpovídáme 4* standardu ([email protected]), abychom s nimi mohli do budoucna pracovat.
Vzhledem k převážnému složení naší klientely jsou našimi hlavními komunikačními jazyky čeština a němčina, anglicky se ale na základní úrovni na recepci domluvíme. Fungování internetu nemohu posoudit. K výpadkům / zpomalení může dojít, většinou se ale jedná pouze o krátkodobý stav. Žádné další stížnosti na internet jsme v období Vašeho pobytu nezaznamenali.
Děkuji, s pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer

Anonym

jednotlivec, 12.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Josef Filip

ostatní, 3.4.2024

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Přístup personálu- nad rámec hlavně u pokojske

  • Stíněný prostor v jídelně- mezery mezi stoly.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Filipe,

děkujeme za Vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste z větší části nebyl s našimi službami spokojen. Děkujeme za pochvalu personálu, ta nás těší. Prostory jídelny jsou bohužel omezené. Máme tak na výběr dvě varianty. Buď necháme hosty, aby si mohli přijít na jídlo v rámci vymezeného času kdy budou chtít - pak ale musíme zajistit, aby si všichni měli kam sednou. Druhá varianta je, že hosty rozdělíme na dvě skupiny, kdy každá bude mít přidělený čas na stravování. Pak bychom mohli odebrat některé stoly a prostor provzdušnit. Ani jedna varianta není ideální a každá má své mouchy. Za nás je ale lepší první varianta, která s sebou nese - v případě vyšší obsazenosti - právě Vámi zmíněné negativum ve formě stísněného prostoru. Do budoucna plánujeme přesunutí části stravování i do jiných prostor, tak snad to tuto situaci vyřeší.

S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer

Anonym

jednotlivec, 23.9.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Malý a tmavý pokoj pro jednu osobu, ve kterém se netopilo.

  • Úroveň lázeňských služeb

  • Neochota recepční pro výměnu pokoje se zdůvodněním, že jsou plně obsazeni, zima a tma na pokoji, pokud si člověk nerozsvítil světlo

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi děkujeme za Vaše hodnocení, je to vždy motivující. Budeme se snažit s Vašimi komentáři pracovat. Bude nám potěšením pokud se k nám opět vrátíte.

Kolektiv Reitenberger Spa Medical

Anonym

jednotlivec, 22.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Žádná možnost doobjednat procedury, kromě koupelí. Ač jsme dopředu žádali o rozpis procedur, abychom mohli dopředu i objednat další nebylo nám vyhověno.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi mne mrzí vaše nespokojenost. Je škoda že jste neuvedli své jméno nebo alespoň datum pobytu. S touto stížností jsem se ještě nesetkal, máme nově zřízenou i wellness recepci, právě proto abychom našim hostům co nejvíc vycházeli vstříc. Přijměte mou omluvu a budu rád pokud nám dáte možnost toto napravit.

ředitel hotelu
Miroslav Kubec

MILOSLAV SOVA

jednotlivec, 20.7.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pobyt se nám líbil. Velice jsme byli spokojeni s kvalitou a množstvím jídel. Nemohla jsem využít všechny nabídky welnesu, protože jsem byla po úraze

  • Kvalita jídel, čistota pokoje, bazén

  • bohužel jsme dostali velice tmavý pokoj a prosba o výměnu za světlejší nebyla vyslyšena

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,

děkujeme Vám za hodnocení. Při žádosti o výměnu pokoje nabízíme možnosti, které v dané chvíli, na základě obsazenosti, máme. Pokud se Vám nelíbil ani nabídnutý náhradní pokoj, je nám to líto. Doufáme, že jste si pobyt u nás i přes to užili.

Jana Kozáková
Vedoucí recepce

Anonym

jednotlivec, 11.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Město, památky Dobré jídlo

  • Málo procedur, ty jsou pak při dokoupení velmi drahé. Jasná orientace na německou klientelu. Výhled do dvora, kde smrděla kuchyně (smažení všeho). Brzy ráno randál (úklid?)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 30.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 9.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Bazen

  • Vecerovy bufet

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, velmi děkuji za Vaše hodnocení, snažíme se, aby každý host odjížděl spokojen, mrzí mne Vaše nespokojenost s večeřemi, je škoda že jsme neřešili konkrétně přímo na místě, aby mohla být zjednána náprava. Budu rádu pokud se k nám opět vrátíte vrátíte.

Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger

Oldřich Bohata

jednotlivec, 22.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 12.2.2024

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Za nás celkově velké zklamání a už bych se nevrátila a ani nebudu doporučovat

  • příjemný a usměvavý personál

  • určitě cena a nabízené vyžití a služby, strava nic moc ,docela nepříjemná obsluha v café baru, nehledě nato, že si nemáte krom snídaně dát kde kávu a něčeho se napit, pokud fungují sauny a procedury, tak i vzhledem k věku ubytovaných je to velký nedostatek, na pokoji chybí základní vec, jako konvice, káva a čaj, což už dnes má každý hotelový pokoj. U večeře si musíte zakoupit pití ,jinak opět nic nedostanete, to se nám opravdu nelíbilo, myslím ,že je to automatická věc, pokud máte placenou stravu

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Alferiova,

mrzí nás Vaše negativní hodnocení. Jsme rádi alespoň za pochvalu většiny personálu.
Těžko se mi odpovídá na některé Vaše stížnosti, jelikož jsou formulovány velice obecně (viz např. „nabízené vyžití a služby“, nebo formulace „pokud fungují sauny a procedury, tak i vzhledem k věku ubytovaných je to velký nedostatek“, tak tady bohužel nerozumím, co je nám vytýkáno).
Za nepříjemnou obsluhu v Cafe Baru se omlouvám, to se stávat nesmí. S kolegou tuto situaci probereme, aby se neopakovala.
Kávu si po snídani můžete dát v našem Cafe Baru, který má otevřeno od 11:30 do 22 hodin. Mimo to je na každém pokoji minibar s řadou nápojů a v neposlední řadě je možné si na recepci zakoupit vodu, kdy recepce je hostům k dispozici nonstop.
Z požárně bezpečnostních důvodů jsem se rozhodli, že na pokoje nebudeme dávat rychlovarnou konvici. V případě zájmu si však hosté mohou objednat pokoj kategorie Superior, kde máme kapslové kávovary, ve kterých je možné si připravit kávu i čaj.
V rámci stravování nikde neuvádíme, že by nápoje byly zahrnuty v ceně za pobyt. All inklusive nabídku (ať už v jakékoliv podobě) nenabízíme.

S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer

Anonym

skupina přátel, 8.10.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Procedury wellness vynikající ,veliké poděkování masérkám

  • Přeplněný hotel německými seniory ,gastronomie nebyla na úrovni - nedostatečný výběr bufetu

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážení hosté,
děkujeme za Vaši recenzi. Těší nás, že jste byli spokojeni s procedurami. Na druhou stranu nás mrzí hodnocení gastronomie. Budeme se tím interně dále zabývat.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer

Anonym

jednotlivec, 28.11.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Na recepci super lidí, pomohli, poradili, úklid taky super...

  • V jídelně nesympatický číšník, starej bručoun, chtěla jsem po něm sklenici mléka, a bohužel jsem neuspěla... Pořád se jenom mračil, úsměv na hosty nezná....

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že se vám u nás líbilo a že jste byli spokojeni. Za nepříjemnou zkušenost s naším číšníkem se omlouvám a samozřejmě toto budu řešit, aby se nic podobného neopakovalo. Budeme se těšit na vaší případnou příští návštěvu.

Mirek Kubec
ředitel hotelu

Anonym

jednotlivec, 14.8.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • umístění hotelu, solná jeskyně, chutné jídlo

  • příšerná postel a lůžkoviny (extrémně nepohodlné), výhled na střechu a vzduchotechniku

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,velmi děkuji za Vaše hodnocení, snažíme se, aby každý host odjížděl spokojen, to je největší motivací k další návštěvě u nás, ale také uznání kvalit našeho personálu z čehož mám také velkou radost. Velmi mne mrzí že jsme Vaše nepohodlí neřešili přímo při Vašem pobytu, určitě bychom aspoň částečně zjednali nápravu.

Miroslav Kubec
Ředitel Resortu Reitenberger

Anonym

jednotlivec, 7.7.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

ostatní, 17.1.2022

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Milada

dospělý pár, 13.10.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Lokalita hotelu. Krásné podzimní počasí.

  • Odměřený přístup personálu. V budově hosté nosili roušky a v jídelně jsme se tlačili u jednoho kávovaru bez rozestupu. Jako děti ve školní jídelně, kdy mi i jídelna připomínala tu školní. Umakartové stoly s papírovým prostíráním.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Vaše postřehy a návrhy. Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, další kávovar byl krátce po Vašem odjezdu doplněn jelikož jsme sami vyhodnotili toto jako nutné pro spokojenost hostů, restaurace v roce 2022 projde rekonstrukcí, ale z důvodu ekologie prostírání stolů zůstane stejné a jistě díky novému interiéru si již hosté nebudou připadat jako ve školní jídelně. Stejně tak se připravují úpravy dalších prostor například kavárny a stejně tak prostor Balnea. Věříme, že při Vaší další návštěvě sama zaznamenáte, že jsme se výrazně přiblížili k dalšímu zpříjemňování pobytů pro naše hosty.

MIROSLAV KUBEC
generální ředitel

Dimitrij Čupak

jednotlivec, 25.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Velmi ochotný personál, čisto, klid, dobré jídlo, relaxační služby na velmi dobré úrovni.

  • Chybí parkování před hotelem, hlavní výtah se občas podezřele zhoupnul, signál wi-fi v 5.patře nedostupný.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Děkujeme Vám za vaše kladné hodnocení, parkovací místa bohužel neovlivníme, nacházíme se v centru u lázeňské kolonády a parkovací místa jsou velice omezena-doporučejeme Všem našim klientům centrální parkovací dům cca 500 m od našeho hotelu. V tomto roce je již naplánována výměna 2 výtahů v našm hotelu za signál wifi v 5 patře se omlouváme vše již nyní funguje. Rádi Vás v našem hotelu opět přivítáme.