+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Reitenberger Spa Medical Recenze

Hodnocení hotelu

95%
Perfektní

dle 542 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    97%
  • Čistota

    98%
  • Vybavení

    96%
  • Pohodlí

    94%
  • Poměr cena/kvalita

    91%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:

Vladimira Mikova

jednotlivec, 8.7.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Aleš Toman

rodina se staršími dětmi, 27.6.2023

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt pěkný, dobrá poloha hotelu v rámci města, ochotný a milý personál, procedury dobře propracovány, strava v dobré kvalitě, hotel čistý a dobře vybavený.

  • Časové uspořádání procedur v dopoledních hodinách a jejich sladění s ostatními rodinnými příslušníky a tím pádem volná odpoledne pro další aktivity, model stravování s polévkou a salátovým bufetem místo oběda

  • Umístění pokoje - 1. patro hned nad vchodem do hotelu s výhledem do ulice - přímo pod oknem projíždějící trolejbusy MHD, automatické otevírání dveří hotelu slyšitelné i v pokoji, myslím si, že zhlediska umístění pokoje v rámci hotelu asi to nejhorší, co nás mohlo potkat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Tomane,

děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste byl s pobytem spokojený a že se Vám u nás líbilo. Pokud se k nám rozhodnete jet i příště, budeme se snažit pro Vás zajistit pokoj s umístěním, které by Vám více vyhovovalo.

Tomáš Barák,
obchodní manažer

Jana Suchánkova

jednotlivec, 26.6.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Marie Čermáková

dospělý pár, 14.6.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Antonín

dospělý pár, 12.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme spokojeni s ochotou personálu, výborná kuchyň a příjemné prostředí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Pane Antoníne,

děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste byl spokojen s naší kuchyní. Těší nás i pochvala personálu. Rádi Vás v našem resortu zase uvidíme.

Tomáš Barák,
obchodní manažer

Anonym

jednotlivec, 10.6.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Daniela Faschingová

dospělý pár, 23.5.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Celkový dojem z našeho třídenního pobytu je naprosto skvělý, především personál byl úžasný. Všichni se opravdu starají hlavně o pohodlí a spokojenost hostů. Náš pokoj byl s balkonem s výhledem přímo na Křížový pramen a kolonádu, v pokoji jsme měli dokonce i kávovar a vybavenou ledničku, což bylo skvělé, ale některé vybavení by už bylo potřeba vyměnit. Pro naši spokojenost nám chybělo jen trochu víc zeleniny a ryba u večeře, ale jinak bylo všechno v pořádku.

  • Hlavně péče všech zaměstnanců

  • Moc velké polštáře

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Faschingová,

děkujeme za krásnou recenzi. Pokaždé nás potěší, když host odjíždí spokojen. Kolegům předám Vaši pochvalu, budou rádi. Ryba v nabídce večerního bufetu nechybí, jen ji z důvodu obměny nabídky neservírujeme každý večer. Zpravidla bývá podávána 2-3 týdně. Doporučuji tak příští pobyt alespoň na týden a rybě se nevyhnete. :) Polštáře je možné vyměnit za menší, stačí požádat hospodyni či na recepci.

S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer

Pavel Levý

dospělý pár, 22.5.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Lenka Marečková

skupina přátel, 15.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byli jsme velice spokojeni.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Marečková moc děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme velmi potěšeni, že jste byli spokojeni a užili jste si pobyt u nás v Reitenberger Spa Medical.
Mirek Kubec
ředitel hotelu

Anonym

jednotlivec, 15.5.2023

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Všechno bylo velmi pěkné

  • Líbilo se mi všechno, od recepce, přes procedury, jídlo, vybaveni

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste, velmi děkujeme za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste měl u nás spokojený pobyt. Těšíme se na případnou příští návštěvu.
Mirek Kubec
ředitel hotelu

Pavlína

jednotlivec, 8.5.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Maximální spokojenost, všechny služby na 100 procent.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Pavlíno,

děkujeme za krásné hodnocení. Jsme rádi, že jste u nás byla spokojená a budeme se těšit na Vaši případnou další návštěvu.

Tomáš Barák, obchodní manažer

Anonym

skupina přátel, 6.5.2023

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

JUDr. Eliška Vraná

jednotlivec, 5.5.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi příjemní lidé v hotelu, krásné Spa a wellness. Super poloha kousek od kolonády.

  • Špatný polštář, mohl by být otevřeny Café bar dříve,aby bylo možné dát si kávu i před 13.hodinou. nebo set na přípravu kávy a čaje na pokoji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Vraná,

jsme moc rádi za Vaše hezké hodnocení, hlavně za pochvalu našeho personálu i spa a wellness prostor. Polštář je možné nechat vyměnit, příště se stačí domluvit s hospodyní nebo zažádat na recepci. Cafe Bar hosté zpravidla navštěvují až na odpolední kávu, proto ta otevírací od 13 hod. Kávovar je k dispozici na všech pokojích kategorie Superior.

Tomáš Barák,
obchodní manažer

MUDr.Ladislav Kabát

dospělý pár, 1.5.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vše v pořádku.

  • Ochotny personál i obsluha.

  • Horší sezení v pokoji na židlích

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Kabát, velmi děkujeme za Vaše velmi příjemné hodnocení kterého si velmi vážíme. Mrzí nás nepohodlné židle na pokoji, ale věříme, že i přes to se k nám opět vrátíte.
Mirek Kubec
ředitel hotelu

Jiří Pešta

dospělý pár, 1.5.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Dana Šrámková

jednotlivec, 27.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jitka Růžičková

jednotlivec, 24.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Sándor Németh

jednotlivec, 15.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Špinarová Iva

dospělý pár, 12.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Celkově hodnotím pobyt za velice příjemný, milý personál, výborná masaž( děvčata jsou velice šikovná), bazén , solná jeskyně . V solné jeskyni jsem byla poprvé- krásný relax.

  • Postrádala jsem zásuvku v koupelně. Bohužel každý nemá pěkné vlasy, já musím používat kulmu a nebyla kde zapojit. V pokoji sice zásuvka byla, ale zrcadlo ne.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Reitenberger Spa Medical odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Špinarová, děkujeme za Vaše příjemné hodnocení. Jsme rádi, že jste byla s pobytem spokojena. Za zásuvku se omlouváme, ale nemůžeme ji z bezpečnostních důvodů v koupelně mít.
Mirek Kubec
ředitel hotelu