Reitenberger Spa Medical Recenze
-
Personál
97% -
Čistota
98% -
Vybavení
96% -
Pohodlí
94% -
Poměr cena/kvalita
91%
Zobrazit recenze, které napsal:
- rodina s malými dětmi
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 24.11.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 22.11.2023
Hl.m.Praha
děkujeme, že jste se rozhodla pro pobyt v našem resortu. Jsme moc rádi za tuto krásnou recenzi. Těší nás, že jste si pobyt u nás užila, byla s naší ajurvédou i stravou spokojena a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
dospělý pár, 20.11.2023
Plzeňský kraj
děkujeme za Vaši návštěvu i Vaše hodnocení. Těší nás, že se Vám u nás líbilo a byli jste spokojeni s naším wellness zázemím stejně tak i masážemi. Prostor jídelny bohužel neovlivníme. Snažíme se o jeho uspořádání tak, aby se hosté mohli chodit stravovat dle jejich časové preference. Každopádně budeme s Vaším názorem dále pracovat.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Pavel Daněček
20.11.2023
Jihomoravský kraj
děkujeme za Vaši návštěvu i hezké hodnocení. Těší nás Vaše pochvala personálu, jsme za ni upřímně rádi.
S pozdravem, Tomáš Baráik, obchodní manažer
Anonym
20.11.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Vojtěch Šamšula
20.11.2023
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Michlová Jana
ostatní, 18.11.2023
Středočeský kraj
děkujeme za Váš pobyt i Vaše hodnocení. Těší nás pochvala personálu i Vaše spokojenost s kuchyní. Upřímně mě překvapila Vaše zkušenost s procedurami. S tímto jsme se zatím nesetkali a ani žádný z hostů si na dané nestěžoval. Např. u obálek i koupelí nastavují kolegové časovač, aby vyměřený čas nemuseli hlídat. U masáží se zase stane, že je host přijat na proceduru dříve, pak samozřejmě i dříve končí, vždy ale za dodržení délky procedury. Pokud se však opravdu stalo, že Vaše procedury byly časově zkráceny, tak se za to velmi omlouváme a dáme si pozor, aby se dané neopakovalo.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Ludmila Vilímová
9.11.2023
Hl.m.Praha
velmi nás těší Vaše krásné hodnocení. Jsme moc rádi, že jste byli s našimi službami spokojení a dokonce považujete procedury za nejlepší, co jste kdy měli. To je pro nás velkou motivací do budoucna.
Děkujeme Vám za Váš čas a za to, že jste si vybrali náš resort. Těšíme se na Vaši další návštěvu a přejeme krásný den!
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
mladý pár, 7.11.2023
Středočeský kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste byli s pobytem spokojení a budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
skupina přátel, 7.11.2023
Ústecký kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Těší nás, že jste si pobyt u nás užili. Budeme rádi, když nás v budoucnu opět navštívíte.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
dospělý pár, 7.11.2023
Karlovarský kraj
děkujeme za tuto úžasnou recenzi, ze které máme velkou radost. Spokojený host je naším cílem a očividně se nám to ve Vašem případě povedlo. Rádi Vás u nás opět přivítáme.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Ničová Eva
skupina přátel, 7.11.2023
Středočeský kraj
jsme rádi, že jste si pro svůj pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš resort a že jste byla s Vaším pobytem spokojena. Naši zaměstnanci z ciziny se intenzivně učí, aby zvládali základní komunikaci v českém jazyce. Každopádně budeme na tom dále pracovat.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Edeltraud Tejmlová
jednotlivec, 5.11.2023
Karlovarský kraj
moc rádi slyšíme, že jste byla s pobytem u nás maximálně spokojená. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
dospělý pár, 2.11.2023
Ústecký kraj
děkujeme za Vaši návštevu. Jsme rádi, že jste si pobyt u nás užili a těší nás i Vaše doporučení.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
30.10.2023
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaši návštěvu i hodnocení. Jsme rádi, že jste byla s pobytem spokojení a těší nás i doporučení procedur a personálu.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Ljuba Poutnikova
skupina přátel, 30.10.2023
Hl.m.Praha
mrzí nás Vaše zkušenost s naším zařízením. Bohužel nemohu lépe regovat na Vaše hodnocení, protože je velice obecné a neuvádí žádné konkrétní nedostatky. Jsem přesvědčen, že služby, které u nás poskytujeme, jsou minimálně na úrovni 4* hotelů a v tomto mě i utvrzují recenze od ostatních hostů. Byl bych moc rád, pokud byste mi na můj email mohla uvést konkrétní nedostatky, kterými - dle Vás - neodpovídáme 4* standardu ([email protected]), abychom s nimi mohli do budoucna pracovat.
Vzhledem k převážnému složení naší klientely jsou našimi hlavními komunikačními jazyky čeština a němčina, anglicky se ale na základní úrovni na recepci domluvíme. Fungování internetu nemohu posoudit. K výpadkům / zpomalení může dojít, většinou se ale jedná pouze o krátkodobý stav. Žádné další stížnosti na internet jsme v období Vašeho pobytu nezaznamenali.
Děkuji, s pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
dospělý pár, 27.10.2023
Pardubický kraj
děkujeme za Vaši recenzi. Jsme rádi, že se Vám v Mariánských Lázní potažmo i v našem resortu líbilo.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
23.10.2023
Hl.m.Praha
děkujeme za Vaši návštěvu i krásné hodnocení. Naše služby se snažíme stále posouvat dopředu, proto moc rádi slyšíme, že jste u nás byla spokojená. Za nepříjemnosti v jídelně se omlouváme. "Stávkovala" nám technika, ale jak sama píšete, nakonec se ji podařilo opravit. :)
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Novotný
dospělý pár, 21.10.2023
Pardubický kraj
děkujeme za Vaši návštěvu. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil. Děkujeme také za pochvalu našich terapeutek. Budeme rádi, když nás znovu navštívíte.
S pozdravem, Tomáš Barák, obchodní manažer
Anonym
dospělý pár, 18.10.2023
Středočeský kraj
děkujeme za Vaše hodnocení. Budeme rádi, když nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Tomáš Barák, obchodní manažer